איך אני מקבל/ת את ההזמנה שלי?
הזמנתך תגיע לביתך ישירות בתוך 7 ימי עסקים באמצעות חברת השליחויות שלנו. ניתן גם לאסוף את המשלוח ישירות מסניפי המותג – סניף רמלה או סניף רמת החייל, בתיאום מראש.
אני רוצה להחזיר/לשנות פריט בהזמנה שלי, איך אני יכול לעשות זאת?
ניתן לפנות בנושא לשירות הלקוחות המצוין שלנו. בפנייתך, יש לציין את מספר ההזמנה שלך ואנו נבצע את ההחלפה אם לא נעשה שימוש במוצר והוא ארוז באריזתו המקורית ללא כל פגם. ניתן לבצע החלפות גם בחנויות המותג.
אני לא יודע/ת איזה גוון יותר מתאים לסוג העור שלי. איך אדע איזה גוון לבחור?
אנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר באמצעות הוואטסאפ ולצרף להודעה תמונה ברורה של הפנים. הבנות המקצועיות שלנו ישמחו לסייע לך להתאים את הגוון המדויק ביותר עבורך ולענות על כל שאלה. ניתן כמובן גם להגיע ישירות לסניפים שלנו ואנו נתאים לך את הגוון במקום.
הזמנתך תחויב רק לאחר שבדקנו שהמוצר שהזמנת קיים במלאי.
ככל שיתברר כי המוצר שהזמנת אזל מהמלאי – ניצור איתך קשר במיידי לתיאום חלופה ו/או קבלת אישורך לשליחת ההזמנה ללא המוצר החסר.
האם האתר מאובטח?
האתר מאובטח ברמה הגבוהה ביותר באמצעות פרוטוקול מסחר אלקטרוני (SSL, PCI) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר. כל הנתונים שיוזנו למערכת על ידי המשתמשים בעת גלישה / ביצוע פעולה / עסקה באתר יישארו חסויים ומאובטחים.
האם פרטי האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?
לא. פרטי כרטיס האשראי של המשתמשים המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים במערכות שלנו. ההסדר מתבצע באמצעות חברה המאושרת על ידי ישראכרט כחברה המספקת שירותי הסדר מקוון.
מהן דרכי התשלום בהן אוכל לשלם עבור פריטים שהזמנתי באתר?
1. שלם בכרטיס אשראי. את התשלום הזה תוכלו לבצע בצורה פשוטה, מהירה ובטוחה על ידי הזנת פרטי כרטיס האשראי בעמדת התשלום.
2. תשלום טלפוני לאחר שליחת ההזמנה.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן. בכרטיס אשראי ניתן לשלם עד 6 תשלומים.
מהי האחריות על המוצרים?
יש לנו אחריות מלאה למוצרים ולשלמותם. אנו מזמינים אותך לפנות אלינו בכל שאלה המתעוררת בנושא.