שאלות ותשובות
איך מבצעים הזמנה באתר?
ניתן לבצע הזמנה באמצעות הוספת הפריטים לסל ובמעבר לתשלום בכרטיס אשראי או תשלום טלפוני לבחירתך.
איך אני מקבלת את ההזמנה?
עם שליח עד הבית! עד 7 ימי עסקים והמשלוח אצלך!
ישנה גם אפשרות לאיסוף עצמי באחד מסניפי הרשת בערים- יפו,רמלה או תל אביב.
הזמנתי פריט וברצוני להחליף אותו/להחזיר אותו, כיצד אני מבצעת?
תפני אלינו לשירות הלקוחות עם מספר ההזמנה ונשמח לבצע איסוף והחלפה במידה ולא נעשה שימוש במוצר.
ניתן גם לבצע החלפה באחד מסניפי הרשת.
יש לי התלבטות לגבי איזה סוג גוון עור להזמין, איך אדע מה הגוון עור שלי?
מוזמנת לפנות אלינו באחת מדרכי ההתקשרות לשלוח תמונה ולהתאים גוון.
כל ההזמנות מחויבות רק לאחר ליקוט. במידה והמוצר אינו קיים במלאי ניצור עימך קשר לפני שליחת ההזמנה.
הירשמי לניוזלטר שלנו!
במידה ותרצי להסיר עצמך מרשימת התפוצה תוכלי לעשות זאת דרך המייל האחרון שנשלח אלייך או בפנייה אלינו.
האם האתר מאובטח?
האתר מאובטח ברמה גבוהה ביותר באמצעות פרוטוקול לסחר אלקטרוני (SSL,PCI) המשמש להצפנת נתונים מרגע קבלתם במערכת ועד להעברתם למערכת האתר. כל הנתונים שמוזנים למערכת על-ידי המשתמשים בעת גלישה / ביצוע פעולה / עסקה באתר, יישארו חסויים ומאובטחים.
האם פרטי האשראי שלי נשמרים במערכת האתר?
לא. פרטי כרטיס האשראי של המשתמשים המבצעים פעולות באתר אינם נשמרים במערכות שלנו. הסליקה מתבצעת באמצעות חברה המאושרת ע”י ישראכרט כחברה הנותנת שירותי סליקה באינטרנט.
מהם דרכי התשלום בהם אני יכולה לשלם עבור פריטים שהזמנתי באתר?
1. לשלם באמצעות כרטיס אשראי. תוכלי לבצע תשלום זה בצורה פשוטה, מהירה ובטוחה באמצעות הכנסת פרטי כרטיס האשראי בעמדת התשלום.
2.תשלום טלפוני לאחר שליחת ההזמנה
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן. בכרטיס אשראי ניתן לשלם עד 6 תשלומים.
מהי האחריות שיש על המוצרים?
אחריות מלאה,לכל תקלה או החלפה ניתן לפנות אלינו לעזרה.